Www.monnikendam.nl gebruikt cookies en scripts van Google om uw gebruik van onze website geanonimiseerd te analyseren. Op deze manier kunnen wij functionaliteit en effectiviteit aanpassen, zodat wij u een zo optimaal mogelijke ervaring kunnen bieden. Voor meer informatie, zie ons privacystatement.

Afbeelding Gastenboek

Beoordeel Jan Monnikendam

  • Ster
  • Ster
  • Ster
  • Ster
  • Ster


Wij streven ernaar om alle orders die voor 17:00 uur besteld worden, de volgende dag bij u in huis te hebben.

Bestellingen op zaterdag en Zondag zullen op Maandag worden verstuurd. Mocht een artikel niet leverbaar zijn laten wij dit zo snel mogelijk weten, maar uiterlijk binnen 12 uur. 

Bij bestelling onder de 50 euro betaald u 4.95 verzendkosten

Bij bestelling boven de 50 euro betaald u 2.95 verzendkosten. 

 

Fout melding bij adres gegevens wat moet ik doen?

 

Meestal is dan het probleem dat er geen spatie gebruikt is tussen de cijfers en de letters van de postcode.

Probeer dat nog even. Neem anders even contact op met 023-5314962

Hoe werkt het bestellen?

U kiest het gewenste artikel door eenvoudig onder info op “die wil ik thuis bezorgd hebben” te klikken. Op het artikel veld kunt u vaak wat meer informatie vinden, kunt u het aantal, de kleur of de maat aangeven in het rolmenu en wellicht gebruik maken van de staffelprijs, indien aanwezig.

U kunt hier ook nog kijken naar aanverwante artikelen en die eventueel gelijk mee bestellen.

Als alles goed staat, eenvoudig op “die wil ik thuisbezorgd hebben” klikken en het staat in uw winkeltas. Soms kunt u een artikel helaas niet per post ontvangen en kunt u dat alleen in onze winkel zelf komen ophalen. Er staat dan duidelijk bij het artikel, dat het NIET verstuurd kan worden en u kunt het dan ook niet in uw winkeltas zetten. Na het vullen van de winkelwagen klikt u op “bestelling afronden”. U ziet uw bestelling staan en kunt die eventueel nog wijzigen.
Als alles klopt klikt u opnieuw op ”bestelling afronden”.

U voert dan al uw gegevens in en kiest de betaalwijze Ideal of vooruitbetaling:

Ideal is de snelste en goedkoopste methode en betekent, dat u via een internetbetaalwijze direct betaalt, zodat de bestelde artikelen (bijna altijd op voorraad) al de volgende dag of (bij uitzondering) de dag daarop afgeleverd kunnen worden. Kan in het weekend een dagje langer duren.

Vooruitbetaling betekent, dat u een order opgeeft aan ons, waarna wij u dan  een orderbevestiging sturen. Aan de hand van de factuur/orderbevestiging kunt u het totale bedrag aan ons  overmaken. Het versturen gebeurt pas, wanneer uw geld bij ons op de bank binnen gekomen is.
Deze methode is natuurlijk prima wanneer u geen haast heeft, want deze procedure duurt langer.

Rembours versturen kan alleen wanneer u dat eerst van te voren met ons overlegt. U vindt deze keuze dus NIET normaal bij de bestelprocedure. Rembours versturen kan alleen binnen Nederland en betekent, dat u ons een order opgeeft, wij u dan een orderbevestiging sturen en wij het pakket de volgende dag afleveren via Post.nl. U moet dan het verschuldigde bedrag aan de postbode betalen. Let op! Dit is een dure methode, want er wordt U € 15,00 aan kosten doorberekend.

Wanneer uw adresgegevens allemaal goed ingevuld staan en voor de betalingswijze is gekozen kiest u opnieuw voor  “bestelling afronden”. U kunt dan alles nog een keer controleren in het overzicht en wanneer alles klopt kiest u opnieuw voor “ bestelling afronden”.
Wanneer u voor betalen via Ideal heeft gekozen, komt u vanzelf op het betaalscherm, waar u uw eigen bank kan selecteren of uw eigen creditcard maatschappij. U doorloopt hun procedure en let er wel goed op, dat er uiteindelijk echt te lezen is dat uw betaling is gelukt. Wanneer uw betaling toch onverhoopt niet gelukt is, krijgt u van ons direct een mailtje, dat uw betaling niet gelukt is en hoe u het verder toch nog kan regelen.
Wanneer u voor vooruitbetaling heeft gekozen, hoeft u alleen maar even te wachten op onze bevestiging, die u dan kan gaan betalen.
Wanneer er in overleg voor rembours is gekozen, hoeft u alleen nog maar op uw voordeur te letten, want daar zal de Post.nl  het pakket aanbieden en moet u aan de postbode betalen.

 

Ik wil mijn bestelling in de winkel afhalen. Kan dat?

Natuurlijk is het altijd mogelijk om uw bestelling niet te laten versturen, maar direct in de winkel op te halen. Ons systeem is er niet helemaal speciaal voor ingericht, maar het is geen enkel probleem en hieronder ziet u hoe dat werkt!

U doet gewoon de bestelling in uw winkelmandje. Uiteindelijk komt u dan aan een totaal bedrag inclusief verzendkosten. U gaat gewoon de bestelling afronden en uw gegevens invullen. Onder in het gegevensveld is een veldje voor opmerkingen. Zet daar gewoon de tekst AFHALEN. Dan zijn wij op de hoogte en zetten wij het voor u klaar. Daarna komt u in het betalingscherm en betaalt u dus WEL de portokosten. Maar die extra porto betaling is maar tijdelijk, want wanneer u de bestelde spullen komt afhalen, krijgt u van ons het betaalde portobedrag gewoon retour. Misschien een beetje omslachtig, maar het werkt prima op die manier.

 

Ik heb een bestelling gedaan,  hoe gaat het nu verder?

 


Wanneer u een bestelling heeft gedaan en direct betaald heeft voor 17:00 uur, dan kunt u de volgende dag het pakket verwachten, want alle artikelen op de site zijn in principe op voorraad. Bestellingen onder vooruitbetaling gaan pas weg bij ons, wanneer het totale factuurbedrag bij ons binnen is. Mocht er toch iets niet goed zijn gegaan (bijv. een onvoldoende aantal bij ons op voorraad), dan stellen wij u via een mailtje gelijk op de hoogte van het probleem.
Mocht u niet thuis zijn, dan wordt het pakketje vaak bij de buren afgeleverd, maar dan doet de postbode een briefje in de bus. Wilt u dat beslist niet, laat ons dat dan weten bij uw bestelling, want dan geven we dat door aan de Post.nl .
Ook wordt het pakket bij afwezigheid de volgende dag opnieuw aangeboden.  Bent u nog steeds afwezig, dan laat de postbode een briefje achter, met daarop het adres van het Post.nl kantoor waar u het pakket zelf kan afhalen.
Wanneer u niets van ons hoort, maar er komt ook geen pakketje dan kunnen wij of uzelf via www.tracktrace.nl  kijken wat er met uw pakketje is gebeurd. Stel ons met een mailtje op de hoogte en wij kijken het na en sturen u de barcode van het pakket toe.
Wilt u heel snel antwoord, dan kan u ons ook bellen op 023 5314962. 

 

Ik wil iets terugsturen. Hoe gaat dat?

Al onze spullen worden goed gecontroleerd voordat ze weggaan. Toch zou u ontevreden kunnen zijn.
Is een product duidelijk in gebreke, dan stuurt u het product naar ons terug en vergoeden wij u de kosten van het terugsturen, waarna u een nieuw product ontvangt. 
Als blijkt dat wij geen beter product kunnen leveren, dan krijgt u alle kosten van zowel het product als alle verzendkosten retour gestort.
Uiteraard willen wij zelf wel eerst beoordelen of uw klacht terecht is. En…natuurlijk mag u het product niet helemaal uitgeprobeerd hebben en moet alles teruggestuurd worden, dus ook de ongeschonden binnen verpakkingen e.d.
Kleding die duidelijk gedragen is geweest (make up en zweet plekken), wordt NIET vergoed.
Kunnen we hetzelfde product vervangen voor één zonder defect of gebrek, dan zullen we dat kosteloos doen.
Ingeval u het product toch liever niet wilt, omdat u misschien een verkeerde keus heeft gemaakt of dat u het voor een andere maat of kleur wil ruilen, dan zijn wel de kosten van het heen en weer sturen voor uw rekening. U moet dan het product retourneren en zelf bij het postkantoor de kosten daarvoor betalen. U krijgt alleen het geld retour gestort van het product. U krijgt dus niet de door u betaalde verzendkosten terug. Die zijn altijd voor uw eigen rekening.
Terugsturen van goederen moet altijd binnen 14 dagen geschieden. En u moet ons met een mailtje dat even laten weten.
In principe storten wij altijd binnen 5 dagen uw geld retour, al is eigenlijk de wettelijke termijn daarvoor 30 dagen.
Ons retouradres is:
Jan Monnikendam's Onlinefeestwinkel
Ged.Raamgracht 7  2011 WE Haarlem.

 

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?

U kunt ons altijd mailen met een klacht. Stuur die naar info@onlinefeestwinkel.nl  Wij zullen altijd binnen 2 dagen reageren en trachten uw klacht op te lossen of ons te verbeteren naar aanleiding van uw klacht. Vermeld het liefst ook uw telefoonnummer. Wellicht kunnen we uw klacht uitpraten?
Ons bellen mag ook. 023 5314962. Vraag dan naar André, want hij zal uw klacht behandelen.

 

Waarom komen er nog kosten bij als ik iets bestel?


Voor een pakje versturen betalen wij aan de Post.nl € 6,40. Het doosje, etiketje, vulmateriaal en factuurtje kosten bij elkaar ongeveer 1,10. De bank berekent ons voor elke betaling ongeveer 1,40 via Ideal. Dat betekent gewoon dat een pakje sturen ons ongeveer 8,90 kost en dan rekenen wij uiteraard nog niet eens de arbeidskosten. Dan is het niet zo gek dat wij daar € 4,95 voor terug vragen bij bestellingen tot € 50,00. Bij een orderbedrag boven de € 50,00 berekenen wij slechts € 2,95.
Sorry, maar wij moeten iets van de kosten doorrekenen, het is niet anders.
Hopelijk heeft u hier begrip voor. 
Deze kosten doorberekening geldt echter NIET bij speciaal aangevraagde rembourszendingen. Bij alle rembours zendingen wordt  € 15,00 aan kosten doorberekend.