Veel gestelde vragen

OPENINGSTIJDEN:

Maandag: 13:00 tot 18:00
Dinsdag: 9:00 tot 18:00
Woensdag: 9:00 tot 18:00
Donderdag: 9:00 tot 18:00 avond 19:00 tot 21:00
Vrijdag: 9:00 tot 18:00
Zaterdag: 9:00 tot17:30

FOUT MELDING BIJ ADRES GEGEVENS WAT MOET IK DOEN?

 

Meestal is dan het probleem dat er geen spatie gebruikt is tussen de cijfers en de letters van de postcode. Probeer dat nog even. Neem anders even contact op met 023-5314962

HOE WERKT HET BESTELLEN?

U kiest het gewenste artikel door eenvoudig onder info op “die wil ik thuis bezorgd hebben” te klikken. Op het artikel veld kunt u vaak wat meer informatie vinden, kunt u het aantal, de kleur of de maat aangeven in het rolmenu en wellicht gebruik maken van de staffelprijs, indien aanwezig.

U kunt hier ook nog kijken naar aanverwante artikelen en die eventueel gelijk mee bestellen.

Als alles goed staat, eenvoudig op : in winkelmand klikken en het staat in uw winkelmand. Soms kunt u een artikel helaas niet per post ontvangen en kunt u dat alleen in onze winkel zelf komen ophalen. Er staat dan duidelijk bij het artikel, dat het NIET verstuurd kan worden en u kunt het dan ook niet in uw winkelmand zetten. Na het vullen van de winkelwagen klikt u op “doorgaan naar afrekenen”. U ziet uw bestelling staan en kunt die eventueel nog wijzigen.
Als alles klopt klikt u opnieuw op ”bestelling plaatsen”.

U voert dan al uw gegevens in en kiest de betaalwijze Ideal, paypal of creditcard betaling:

Ideal is de snelste en goedkoopste methode en betekent, dat u via een internetbetaalwijze direct betaalt, zodat de bestelde artikelen (bijna altijd op voorraad) al de volgende dag of (bij uitzondering) de dag daarop afgeleverd kunnen worden. Kan in het weekend een dagje langer duren.

Wanneer uw adresgegevens allemaal goed ingevuld staan en voor de betalingswijze is gekozen kiest u opnieuw voor  “bestelling afronden”. U kunt dan alles nog een keer controleren in het overzicht en wanneer alles klopt kiest u opnieuw voor “ bestelling afronden”.
Wanneer u voor betalen via Ideal heeft gekozen, komt u vanzelf op het betaalscherm, waar u uw eigen bank kan selecteren of uw eigen creditcard maatschappij. U doorloopt hun procedure en let er wel goed op, dat er uiteindelijk echt te lezen is dat uw betaling is gelukt. Wanneer uw betaling toch onverhoopt niet gelukt is, krijgt u van ons direct een mailtje, dat uw betaling niet gelukt is en hoe u het verder toch nog kan regelen.

IK WIL MIJN BESTELLING IN DE WINKEL AFHALEN. KAN DAT?

Natuurlijk is het altijd mogelijk om uw bestelling niet te laten versturen, maar direct in de winkel op te halen. Ons systeem is er niet helemaal speciaal voor ingericht, maar het is geen enkel probleem en hieronder ziet u hoe dat werkt!

U doet gewoon de bestelling in uw winkelmandje. Uiteindelijk komt u dan aan een totaal bedrag inclusief verzendkosten. U gaat gewoon de bestelling afronden en uw gegevens invullen. Onder in het gegevensveld is een veldje voor opmerkingen. Zet daar gewoon de tekst AFHALEN. Dan zijn wij op de hoogte en zetten wij het voor u klaar. Daarna komt u in het betalingscherm en betaalt u dus WEL de portokosten. Maar die extra porto betaling is maar tijdelijk, want wanneer u de bestelde spullen komt afhalen, krijgt u van ons het betaalde portobedrag gewoon retour. Misschien een beetje omslachtig, maar het werkt prima op die manier.

IK HEB EEN BESTELLING GEDAAN,  HOE GAAT HET NU VERDER?

Wanneer u een bestelling heeft gedaan en direct betaald heeft voor 16:00 uur, dan kunt u de volgende dag het pakket verwachten, want alle artikelen op de site zijn in principe op voorraad. U krijgt van ons een mail met de bestel gegevens en een mail met Track en trace code.
Mocht u niet thuis zijn, dan wordt het pakketje vaak bij de buren afgeleverd, maar dan doet de postbode een briefje in de bus. Wilt u dat beslist niet, laat ons dat dan weten bij uw bestelling, want dan geven we dat door aan de Post.nl .

Ook wordt het pakket bij afwezigheid de volgende dag opnieuw aangeboden.  Bent u nog steeds afwezig, dan laat de postbode een briefje achter, met daarop het adres van het Post.nl kantoor waar u het pakket zelf kan afhalen.
Wanneer u niets van ons hoort, maar er komt ook geen pakketje dan kunnen wij of uzelf via www.tracktrace.nl  kijken wat er met uw pakketje is gebeurd.

Wilt u heel snel antwoord, dan kan u ons ook bellen op 023 5314962. 

IK WIL IETS TERUGSTUREN. HOE GAAT DAT?

Al onze spullen worden goed gecontroleerd voordat ze weggaan. Toch zou u ontevreden kunnen zijn.
Is een product duidelijk in gebreke, dan stuurt u het product naar ons terug en vergoeden wij u de kosten van het terugsturen, waarna u een nieuw product ontvangt.
Als blijkt dat wij geen beter product kunnen leveren, dan krijgt u alle kosten van zowel het product als alle verzendkosten retour gestort.
Uiteraard willen wij zelf wel eerst beoordelen of uw klacht terecht is. En…natuurlijk mag u het product niet helemaal uitgeprobeerd hebben en moet alles teruggestuurd worden, dus ook de ongeschonden binnen verpakkingen e.d.
Kleding die duidelijk gedragen is geweest (make up en zweet plekken), wordt NIET vergoed.
Kunnen we hetzelfde product vervangen voor één zonder defect of gebrek, dan zullen we dat kosteloos doen.
Ingeval u het product toch liever niet wilt, omdat u misschien een verkeerde keus heeft gemaakt of dat u het voor een andere maat of kleur wil ruilen, dan zijn wel de kosten van het heen en weer sturen voor uw rekening. U moet dan het product retourneren en zelf bij het postkantoor de kosten daarvoor betalen. U krijgt alleen het geld retour gestort van het product. U krijgt dus niet de door u betaalde verzendkosten terug. Die zijn altijd voor uw eigen rekening.
Terugsturen van goederen moet altijd binnen 14 dagen geschieden. En u moet ons met een mailtje dat even laten weten.
In principe storten wij altijd binnen 5 dagen uw geld retour, al is eigenlijk de wettelijke termijn daarvoor 30 dagen.
Ons retouradres is:
Jan Monnikendam
Ged.Raamgracht 7  2011 WE Haarlem.

IK HEB EEN KLACHT. WAT MOET IK DOEN?

U kunt ons altijd mailen met een klacht. Stuur die naar info@onlinefeestwinkel.nl.  Wij zullen altijd binnen 2 dagen reageren en trachten uw klacht op te lossen of ons te verbeteren naar aanleiding van uw klacht. Vermeld het liefst ook uw telefoonnummer. Wellicht kunnen we uw klacht uitpraten?
Ons bellen mag ook. 023 5314962. Vraag dan naar André, want hij zal uw klacht behandelen.

WAAROM KOMEN ER NOG KOSTEN BIJ ALS IK IETS BESTEL?

Voor een pakje versturen betalen wij aan de Post.nl € 6,40. Het doosje, etiketje, vulmateriaal en factuurtje kosten bij elkaar ongeveer 1,10. De bank berekent ons voor elke betaling ongeveer 1,40 via Ideal. Dat betekent gewoon dat een pakje sturen ons ongeveer 8,90 kost en dan rekenen wij uiteraard nog niet eens de arbeidskosten. Dan is het niet zo gek dat wij daar € 4,95 voor terug vragen bij bestellingen tot € 50,00. Bij een orderbedrag boven de € 50,00 berekenen wij slechts € 2,95.
Sorry, maar wij moeten iets van de kosten doorrekenen, het is niet anders.
Hopelijk heeft u hier begrip voor.