Retourneren

Al onze spullen worden goed gecontroleerd voordat ze weggaan. Toch zou u ontevreden kunnen zijn. Is een product duidelijk in gebreke, dan stuurt u het product naar ons terug en vergoeden wij u de kosten van het terugsturen, waarna u een nieuw product ontvangt.  Als blijkt dat wij geen beter product kunnen leveren, dan krijgt u alle kosten van zowel het product als alle verzendkosten retour gestort. Uiteraard willen wij zelf wel eerst beoordelen of uw klacht terecht is. En…natuurlijk mag u het product niet helemaal uitgeprobeerd hebben en moet alles teruggestuurd worden, dus ook de ongeschonden binnen verpakkingen e.d.

Kleding die duidelijk gedragen is geweest (make up en zweet plekken), wordt NIET vergoed.
Kunnen we hetzelfde product vervangen voor één zonder defect of gebrek, dan zullen we dat kosteloos doen.
Ingeval u het product toch liever niet wilt, omdat u misschien een verkeerde keus heeft gemaakt of dat u het voor een andere maat of kleur wil ruilen, dan zijn wel de kosten van het heen en weer sturen voor uw rekening. U moet dan het product retourneren en zelf bij het postkantoor de kosten daarvoor betalen. U krijgt alleen het geld retour gestort van het product. U krijgt dus niet de door u betaalde verzendkosten terug. Die zijn altijd voor uw eigen rekening.
Terugsturen van goederen moet altijd binnen 14 dagen geschieden. En u moet ons met een mailtje dat even laten weten.
In principe storten wij altijd binnen 10 dagen uw geld retour, al is eigenlijk de wettelijke termijn daarvoor 30 dagen.

Ons retouradres is:
Jan Monnikendam
Ged.Raamgracht 7  2011 WE Haarlem.